יום רביעי, 9 בינואר 2013

גשם גשם משמיים, כל היום טיפות של מים

נכון שהבטחתי פוסט על תותים, אבל הסערה שבחוץ סחפה אותי :)
אל דאגה, הפוסטים של התותים בדרך :)

כרוניקה של שבוע סוער:
יום א׳- השבוע התחיל כשבעלי המקסים התחפר בבוץ עם הרכב בדרכו עם החמודים לגן וכשאני יצאתי כדי לקחת אותם ברכב שלי- הוא לא הניע... הגענו ברגל לגן - שזו היא חוויה בפני עצמה במזג האוויר הזה, והחמודים היו מאושרים ונלהבים לספר לכל מי שפגשו על הרפתקאותיהם מהבוקר :)
יום ב׳- הרכב שלי שוב לא הניע וזה סיפק לחמודים מופע של הנעת מצבר עם כבלים על הבוקר והם היו מרותקים כאילו זה מופע זיקוקים :)
כשהחמודים נעלו את ״נעלי השלג״ שלהם (משלוח מיוחד מהמשפחה בשבדיה), נרשמה התלהבות רבה ובקשות אין ספור לראות שלג. החמוד הגדול שלי מדמיין שלג כהרי ענק של גלידת וניל :)
הפסקת חשמל, קור מקפיא (התכנונים לגבי אח/ קמין בבית תופסים תאוצה)... מזל שיש את המופע של ישראל והגיטרה בקניון סביונים אחרי הצהריים - אורזת קופסת פירות וירקות חתוכים והיידה לדרך :). אגב, המופע הזה הוא מ-ה-מ-ם!!! אנחנו שם באופן קבוע כל שבועיים ופוסט מיוחד על המופע הנפלא של ישראל עוד יבוא :).
יום ג׳- טירוף בכבישים, שיאים חדשים בזמני ההגעה לעבודה וממנה...
החמודים עוקבים באדיקות אחר היווצרות אגם ענק בחצר האחורית שלנו ומתכננים במרץ לשוט בו בסירה ומתדיינים בלהט מי יחזיק את המשוטים.
אני בינתיים הכנתי את זה :)

מה בתפריט:
- קציצות כבש אפויות עם המון בצל וכוסברה - ענני הגשם
- אורז עם צימוקים - הגשם והשלג
- עגבנייה - מטריה
- מלפפון - ידית המיטריה
- בצל סגול - הפסים של המטריה


יום ד׳ - והיום בתכנית האומנותית - ג׳ימבורי בבית :)

אני א-ו-ה-ב-ת גשם!!!! :)

המשך שבוע חורפי ונעים :)


רעמים וברקים / יהונתן גפן

רעמים וברקים בליל חורף קר 
לא נשמעים תמיד אותו הדבר 
ברקים ורעמים, רעמים וברקים 
לפעמים קרובים ולפעמים רחוקים. 

רעמים וברקים בלילות הגשומים 
את הברק רואים אבל את הרעם שומעים 
יש רעמים שמאוד מפחידים 
ויש כאלה שרק קצת 
יש רעם חלש ורעם בינוני 
ורעם חזק חזק שלא נעים לשמוע 
בעיקר אם אתה לבד 
(לעתים רחוקות אתה פוגש רעם נחמד) 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע מכם :)
ובואו נהיה חברים בפייסבוק: www.facebook.com/FunKidsFood